Programista/tka Java

Zostań naszym pełnoetatowym pracownikiem w Krakowie jako:

Programista/tka  Java

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w Java z użyciem technologii Spring Framework oraz Android na podstawie dostarczonych wymagań biznesowych
  • Dbanie o jakość kodu i zgodność z obowiązującymi standardami
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość Java SE/EE, AndroidTechnologie Spring 4/5, Gadle, JavaFX, Java Servlet
  • Znajomość frameworka ORM: Hibernate, QueryDSL
  • Serwery Jetty, Tomcat, JBoss
  • Umiejętność pisania testów jednostkowych, integracyjnych i automatycznych
  • Znajomość baz danych: MongoDB, Postgresql
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimalnie B1

Dodatkowe atuty:

  • Przeczytany „Clean Code” Roberta C. Martina
  • Znajomość frameworków: AngularJs, Angular, React
  • Wiedza na temat TDD
  • Znajomość możliwości Javy 8 (Lambda, Streams, Functional Interfaces etc.)
  • Programowanie na platformę Android

Co oferujemy:

  • Czas pracy? Tylko elastyczny, sam decydujesz w jakich godzinach pracujesz
  • Książki! powiedz nam jaką książkę chcesz mieć a my ją kupimy,
    Kartę Multisport
  • Udział w realizacji dużych projektów informatycznych w Polsce. My nie piszemy „do szuflady”
  • Możliwość rozwoju w najnowszych technologiach
  • Ciągłość zatrudnienia
  • Każdy zespół ma własne pomieszczenia, a nie open space

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacjakrakow@unity-t.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UNITY-T Sp. z o. o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UNITY-T Sp. z o. o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.